25 Kasım 2012 Pazar

çiçek bahçelerinden bir demet....

Daha küçücüktüm, ufacıktım annem elime hamurlar verirdi.  Ama şimdiki oyun hamurları değildi bunlar, bildiğiniz tutkaldan yapılma anne yapımı çocuk hamuruydu .  Kumaşlardan enfes çiçek bahçeleri yaratan canım annem bana ilk defa işte böle öğretti hamurdan gül yapmayı....Şeker hamurunu ilk elime aldığımda refleks olarak şekillendirmeye başladım çiçekleri.   Sonra bunun üstüne gitmeye karar verdim ve ortaya muhteşem çiçek bahçeleri çıkarmaya başladım... beni bile şaşkınlığa uğratan ,  envayi çeşit şeker çiçeklerimin ilk başlangıçlarından biridir bu pasta...Jale annemin en yakın arkadaşının doğumgünü pastası olarak bir yerlerde birilerini çok mutlu etti tıpkı diğerleri gibi....ve beni de...çiçekleri çok seviyorummmm....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder