26 Kasım 2012 Pazartesi

yılbaşı 2012

Malum blogumu biraz rötarlı olarak yayınlıyorum. 2012 yılbaşı siparişlerini yaparken birden  " Aaa biz bu yılbaşı pastasız mı kalıcaz? "diyerek kendimize de bir pasta yapıverdim... Bu pastayı kaplarken biraz kolaya kaçtım aslında..  Çoğu ev hanımına tavsiye edebilirim bu yöntemi, çünkü pasta kaplamak uzunca bir süre sonra pratikle elde edilen birşey... Eve geldiniz.  Özel birgün,  "haydi pasta yapalım"   dediğinizde , saatlerce onu kaplamakla uğraşmayın . Çünkü alacağınız sonuçlar lezzetli pastanıza kötü bir gölge düşürebilir. Bu yüzden pasta büyüklüğünüzü belirleyip, şeker hamurunuzu aşağıdaki gibi  taşacak yuvarlak köşelerle keserseniz, bu parçayı kaplamakla hiç zorlanmazsınız...Bu kaplama bence hem çok estetik,  hem de kara çok yakın duruyor. Çatlama, patlama riskiniz de minimuma inecektir.  Noel babanın sempatik ve şirin gözükmesine çok dikkat ettim.  Diğer yaptığım üç noel figüründen en çok bunu beğendim Çam ağacının yapım tekniğini ise bu yılbaşı sizlerle paylaşacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder