16 Aralık 2012 Pazar

fırfırlarını yesinler senin....

Uzunca bir zamandır pastalarımda fırfırlar denemek istiyordum. Kısmet bu çekimlereymiş. Pembe ve siyahın beraberliği cidden müthiş .
 Ama gene de "ama"larım ve kendimi eleştirmelerim çokca olacak. Misal büyük bir hata yapıp Eminönün 'de "fo" marka şeker hamuru aldım.  Ve gerçekten sabaha kadar maket pastamı tam 15 kere kapladım ve bozdum.  Normalde kullanmadığım bu markayı nasıl safta  bulunup aldım kendime inanamıyorum. Maket pastamı önce yaptığım "icing" ile kapladım. Sonra açtım ve kapladım.  Ve tattatam ne mümkün ; her seferinde çatladı ve patladı.   O kadar yumuşak çıktı kı, size anlatamam üstünde yazan"yeni yumuşak formüllü" yazısına rağmen" fo" dekor hamurları alan bana müstehaktı sanırım bu başıma gelenler.  Gözlerimden sinirden yaşlar gelmedi desem yalan sölemiş olurum.   En son çare ilk pastada olduğu gibi şeritler yaparak pastayı kaplamak (1), yılbaşı pastasındaki gibi kolaya kaçıp kar havası verip yarım kaplamak (2) ve bu resimdeki gibi tepeyi kesip yerleştirip sonra da etrafını şeritle çevirerek keskin köşeler elde etmemize yardımcı olan başka bir kaplama(3) .  Ama sanmayın ki bunlarda da yüzde 100 başarılı oldum. Her türlü parmak izim ya da kaplama malasının izi ya da aklınıza gelen her türlü leke ve kayma başıma gelmedi.  Sabahın ilk ışıkların da öyle sinirliydim ki artık photoshop yapsınlar deyip bıraktım. Ama inanın bunlar photoshop lu değiller yani birer ajda pekkan değiller:))) Ne öğrendim peki: " asla asla fo dekor kullanma":))gecenin özeti....

Bu arada bu kareler benim yakaladıklarım.......



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder