14 Ocak 2014 Salı

bekarlığa veda pastası

 
 

   Pastalarımı blogumda paylaşamıyorum lakin bunun çoook önemli bir nedeni var çünkü yeni bir sitemiz var artık :)   En tatlı pastahane gururla sunar: www.esrafisek.com açıldı....  Daha güncel pastalarımız için lütfen bizi bu adresten ziyaret ediniz. Taze taze yeni çıkmış pastalar sizi bekliyor olacak orada:)
   
    Sitem açıldı diye blogumda yazmayı bırakacak elbette ki değilim.  Çok keyif aldığım başka bir pastamı sizlerle paylaşıyorum. Çok da orijinal popcakeler yaptım bu pastaya uygun.  Bursa da popcakeleri benim kadar güzel yapana inanın rastlamadım :) En sevdiğim şeylerden biri popcake ve muhakkak benimkileri denemelisiniz... Kırmızı çikolata cok kolay elde bileceğiniz bir şey değil, ben bunları candy melts ile kapladım ve nerden buldun diye sorarsan teee Amerikalardan taşıdım:)  İnternette satan yerler var lakin fiyatlar çok pahalı ve maliyetleri karşılayamıyor.  Dünyada ciddi çılgınlar var bu popcake konusunda, muhakkak takip edin çok eğlenceliler...cakepop tam bir hastalık:)
   
       Bekarlığa veda pastam çoook çılgın hatunlar için:))
 
 
 
 

 
 

 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder