9 Şubat 2014 Pazar

mickey mouse pasta...disney clubhouse cake...

Bu pastayı çok başarılı bir meslektaşım Burçin Birdane sık sık yapıyor aslında.  Bazen müşterilerimiz bize ısrarla bu pastayı istiyorum dediklerinde bizde pek birşey diyemiyoruz:) Başta çok istekli olmasam da pasta bitince inanılmaz canlı ve güzel geldi pasta.. Mütevazi olamayacağım ama yaptığım mickey mouse, minnie mouse ve goofy karakterleriniz çok başarılı buldum.Bakalım sizin fikriniz ne olacak bu konuda?
 Pastamız aslında "disney cluphouse" temalı pasta olarak geçiyor... ben bu pastada en çok goofy mi beğendim ve inanın çok zor teslim ettim:) inşallah sahipleri de çok mutlu olup ,çok beğenmişlerdir:)
İşte Emir'in "2" yaş pastası...cupcakeleri ve kurabiyeleri...


disney clubhouse pastası..

emirin mickey mouse temalı kurabiyeleri...

mickey mouse temalı cupcakes...

mickey mouse temalı parti....

tatlı  mı tatlı karakter goofy...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder