21 Ocak 2013 Pazartesi

kutup ayısı cupcakeler...


Klasik bir ikizler burcu örneğiyim. Zaman zaman limitsiz şekilde birşeylere sarıp, bir süre sonra sıkılıp bırakıyorum. Şu an bloguma bakarken cidden böyle bir duyguya kapıldım. Yirmi gündür pastalar devam ederken ben blogumu oldukça ihmal ettim ve bundan da çok mutsuzum. Çünkü blogunuz sanki hep orda bilgisayarınızda bir-kaç saatinizi ayırıp yazılmayı bekliyor. hergün yapılacak işler listesinde yer alıyor ve biz ha şimdi ha sonra derken ihmal ediyoruz ve içimizde yapılması gereken ödevini yapmamış bir öğrenci pişmanlığı hissediyoruz. Çoğul konuştum çünkü büyük ihtimalle bütün blog yazarları bu duyguyu hissediyordur gibi geliyor bana.. Ya da en azından benim gibi tembel ya da sıkılgan olanlar:))
Fotoğraf makineme baktıpımda baya biriken fotolar gördüm hala yılbaşından kalma resimlerim var bir an önce paylaşalımda üzerimideki pişmanlığı yavaş yavaş bırakalım...
Kutup ayıları bir kış sembolu gibi. Kim sevmez ki pepsinin kış logosu haline gelen kutup ayılarını.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder