28 Temmuz 2013 Pazar

çikolata bahçesinde bir çiçek...

    Yetişkinlere pasta yaparken genellikle şeker hamuru pastaları tevsiye etmiyorum.  Her nekadar bütün pastacı arkadaşlarım sivri köşeler ,süper şeker hamuru kaplamaları ile kafayı yemiş olsa da, benim ilk tercihim her zaman çikolata kaplı pastalar çünkü bence pastanın lezzeti herşeyden önemli.  Yurtdışında çok güzel çikolata süslemeleri yapılıyor ve çokta önemli bu tarz işler ama biz anca şeker hamuru seviyesine geldik şimdilik.  Son dönem Eminönü ' nde de marzipan hamurları satılıyor pasta kaplamak için ama müşterinin henüz bunla ilgili bir fikri olmadığı için yönlendirmek çok zor oluyor.  Şeker hamuru pastalar talep edip, daha sonrasında da  şeker hamurunun tadını çok beğenmedik ya da ince birşey yapsak üzerine olur mu gibisinden ağzı yanan çok müşteri feed-back ı dinliyorum. Keşke "modeling chocolate" olayı bizim ülkemizde de yaygınlaşsa da sırf çikolatalı pastalar  yapsak...

    Bende böyle çikolata oyunlarını kullanarak pasta yapmaya bayılıyorum. Özellikle pasta sahibi  yıldönümlerini kutlayan şık bir çiftse onlara önerim her zaman şeker hamursuz ama gene üzeri eşsiz süslerle bezenmiş pastalar oluyor.









       Yurtdışında aldığım Collette Peters peony cutter sayesinde ilk defa şakayık çiçeğini denedim . Şeftali tonlarındaki bu çiçeği çok beğendim ve pastalarımda sık sık göreceksiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder