27 Temmuz 2013 Cumartesi

chanel pasta

     En çok sevdiğim müşteri ne istediğini bilen müşteri :)  Bu pastanın sahibi beni arayıp ne istediğini öyle güzel söyledi ki hayran kaldım... Ben çok kokoş şeyleri severim ve chanele taparım... ve çiçek delisiyim... Süpper ben de...Ne kadar net değil mi?  Bayadır denemek istediğim ve vakit bulamadığım bir şeydi Chanel pasta yapımı... Esra dedim tam sırası döktür yeteneğini... İnanın çantayı zor verdim :(( Pasta kocaman bir maket büyüklüğündeydi ve pasta sahibim bir o kadar minicikti... Ama pastasını görünce öyle güzel kapıverdi ki , orda dünyalar benim oldu ...İşte budur bir cakelady nin en haz aldığı an ..:)

chanel çanta, chanel hediye kutusu ve içinden sarkan çiçekler...

chanel incili kolyemiz vazgeçilmez...




Chanel cupcakeler de pastamızın devamı olarak masada yerlerini hemen aldılar....Tamamlayıcı aksesuar dedikleri bu oluyor sanırım:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder