27 Temmuz 2013 Cumartesi

nişanlar ve düğünlerle yeni bir yaza merhaba....

     Malum blogumu malesef çok rötarlı yazdığım için pastalarımın fotoğrafları da doğal olarak geç yüklüyorum... 2013 yazı kendini iyice hissetirmeye başladığı dönemlerde biz de yeni sezona hazırlık olarak nişan ve düğün pastalarına örnekler hazırlamaya başladık... Çiçekler , pastel tonlar her zaman favorimdi zaten...
Pastalarımda da bunları bol bol kullanmaya özen gösterdim. İşte başlangıç için bir kaç pasta karesi.....



       En sevdiğim çiçeklerden bir tanesi de manolyalardır... Manolyalar bana hep İstanbul'da Caddebostan' daki evimi hatırlatır.. Özellikle sahil tarafındaki her evin bahçesinden birer manolya ağacı görebilirsiniz.  Hele ki bahar gelince onların kokuları her yanı sarmaz mı? Aman allahım ne güzelsindir sen şimdi Ey Güzel İstanbulum... Bursa da yaşıyorum ama kalbim hep orda:(  Bu yüzden manolyalar bana baharı hatırlatır ve zarafetin semböludur ve bu yüzdendir ki bir nişan pastasına en çok yakışan çiçeklerdendir...





Bu pastada minik kır çiçeklerinden esinlenerek yapıldı... Hahahah çok klişe bir laf oldu değil mi?:P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder