27 Temmuz 2013 Cumartesi

bonibonlar ve renkler...kitkat pasta...

Bu süper pastayı okulun son günü için öğrencilere yaptık... Gerçketen çocukların bu pastayı gördüklerindeki surat ifadesini görmek isterdim. Ama bu pastanın asıl özelliği içerisinde. Pastamız yerfıstığı ezmeli ve çikolatalı.  Benim uzmanlık alanım gibi oldu bu yerfıstığı ezmesi.  Öyle çok kullanıyorum ve öyle lezzetli aromalar ortaya çıkıyor ki herkese cidden tavsiye ederim.  Amerikalıların çok kullandığı ama bizim nedense çok alışıl olmadığımız bir lezzet yer fıstığı... Yer fıstığı sana hastayım birde karamelle karışınca hımsss yummy...

Bu pastanın orta çukurunu bonibonlarla ( aslında M&M le dolduruluyor ama Türkiye de malesef onun da bulunması çok zor ancak freeshoplarda ya da çok büyük marketlerde) ve etrafını da ( gene türkiyede tek çeşite indirilen kitkat gofretle yapılması gerekir) marketten bulduğum kitkat ikamesi bir gofretle çevirdim. Sonra farkettim ki ne kadar çok ürün raflardan kalkıyor ve hep aynı şeyleri tüketiyoruz .  Farklı birşey ararsan yok.  Bu kadar renkli bir pastaya rengarenk ve üstünde şahane kreması olan cupcakeler yakışırdı ve bizde bunları yaptık...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder