25 Temmuz 2013 Perşembe

pepee pastası

Sonunda bana da nasip oldu:) acaba nedir nedir? tabiki de pepee pastası yapmak ... Aslında ben hiç hoşlanmıyorum böyle meshur kahramanların pastalarını yapmaktan çünkü özgünlüğünüzü kullanamıyorsunuz.....Mutlaka pastadaki figürün benzemesi gereken bir kahraman var ve yüksek bir beklenti var... renkler sabit...figürler sabit... İkizler burcu olan ben, oldum olası durağan ve stabil şeylerden nefret etmişimdir.  karakter pasta yapmakta aynen bir şeye bağımlı kalma hissi oluşturduğu için  bana hiç hitap etmiyor...
Kaç kaç nereye kadar tabii.. Bu  "Peppe" çılgınlığı aldı başını yürüdü. Ve sonunda ben de yapmak zorunda kaldım...Çünkü 2-3 yaş çocuklarının vazgeçilmezi "Pepee" ...Böylece detaylı bir çalışmaya girdim... halbuki yaşıtım herkes detaylıca tanıyor pepeeyi....Eee insanın bu yaşta hala çocuğu olmazsa böyle de bu konudan
 geri kalırsın Esracıgım.... Öncelikle pepeenin renklerini hiç beğenmedim.( çizerine duyrulur)  Cidden cok baskın renkler var.  Uyumsuz...Bu yüzden benim pepeemin soft bir dünyası oldu.  Evi ve herşeyi pastel tonlarına büründü...
Bu pastayı yaparken , araştırmalarımda Türkiye'de karakter pasta ustası Burçin Birdane nin sitesinden baya kopya çektim yalanı dolanı yok..
Peppe pastası yapıldıktan sonra aciip ilgi gördü... Çocukların hepsi bayılmışlar.:)) Bu da bizim stil "Pepee"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder